Nov 14, 2012

Produk Kecantikan..

Produk kecantikan ni dah sinonim dengan wanita, termasuk aku..siapa tak nak cantik nyah oiii...tapi masalah yang selalu kita hadapi ialah untuk cari produk terbaik..

Ini masalah utama aku, aku jenis cerewet untuk pilih produk, bukan tengok orang pakai muka jadi putih aku terus beli..perkara yang aku paling takut bahan kimia yg terdapat dalam produk tersebut..

Maybe sebab aku budak kimia aku alert sikit dengan isu bahan kimia ni, aku taknak la kulit cantik sementara, pastu terpaksa berdepan dengan risiko kulit menggelupas la, kulit menipisla, muka merah macam kena panggang..itu semua kalau boleh aku cuba nak elakkan..

Banyak produk yang aku perasan dapat bagi effect kulit putih dan gebu, tp lama skit kulit mula bermasalah..terutama produk pengelupasan..

Memang la teringin nak cuba bila tengok kawan-kawan muka bertambah cantik, tapi ketakutan aku mengatasi segala..huhu..last-last produk farmasi je jadi pilihan..

Aku rasa yakin dengan produk yang ada kat farmasi seperti Watson, Guardian....memang produk-produk ni tunjuk kesan yang lambat, tapi aku percaya produk yang beri kesan cepat tu terlebih hydroquinone..

Mode:masih mencari-cari produk bagus sekaligus tidak memberi kesan sampingan jangka masa panjang..

No comments:

Post a Comment