Nov 11, 2012

MaSaK2...

Sejak akhir-akhir ni mood memasak aku semakin meningkat...Semakin rajin orang kata..hehe..that means mood aku tgh hepi la tu..try skali aku badmood mmg tgok dapur pn aku malas..hehe..

Agak lama jugakla dah xmakan kat luar..hari-hari memasak..bila mood ada penuh lauk pauk atas meja, bila agak2 penat malam buat nasi goreng@kueyteow ladna camtu je..

So kepada En.Suami dan anak2, sila pastikan mood wife@mama u all ni selalu baik ye..supaya kasih sayang tercurah ke dalam masakan ..ewahhh!!

Biasala weekend camni En.Suami tgahri pun masih terbongkang atas katil..Aku yang rajin ni je dah kenyang..hehe..

MENU HARI INI..

Sup Sayur Campur

Ayam Goreng Kunyit


Dan...Ikan Cencaru goreng (Gambar xde sbb xmenarik) hehe..


Sangat simple sebab dah kehabisan stok bahan mentah dlm freezer tu..Smlm xsempat nk ke psr tani kerana mslh cuaca yang selalu hujan dan juga cuaca mendung dalam hatiku yang terpaksa hari-hari buang masa menunggu...huhuhu..


No comments:

Post a Comment