Nov 5, 2012

Monday.....blues

Aduh ngantoknya...

Rini pagi2 dh kena dgr voice recorder utk buat minit mesyuarat..berpuluh-puluh kali menguap, ngantokkkkkkk....

rasa xready nak keje rini, ni semua salah Cik Abe xbawak aku jalan2 weekend lepas..xdapat tgok dunia luar maka hari isnin kembali bekerja dengan mood nk bercuti lg..uwaaaa..

xpe syg, I MAAFKAN KAMU sebab malam td U tolong buatkan Daging Blackpepper..even resepi campak, terlebih itu, terkurang ini, I still appreciate kesungguhan U membantu membasmi kemalasan I..hehe, Thanks so muaaaahhhsss SYG!


Inila rupa aku hari ni..tapi imej muslimah berbaju kurung dengan tudung bawal bercorak sulam yg baru dibeli Ok..

Bila dok mnguap, aku bukak blog orang..baca..terus mata jaga segar bugar, rasa mngantok semua hilang...inilah namanya aku kalah ngan godaan Syaitoooonnnn...

Syaitoooonnn..nyah kau dari hidup aku!!



No comments:

Post a Comment