Nov 13, 2012

CupCakes..

Petang ni tetiba rasa nak try buat cupcake..cupcake biasa pernah buat..tapi yang cream icing segala belum pernah cuba....

Aku ada satu kelemahan, aku suka memasak tapi paling malas bab nak membasuh segala peralatan..since adik aku ada aku makin rajin memasak coz ada orang tolong membasuh..hehe..

Inilah hasilnya...

Fresh from oven..kegebuan terserlah..hehe

Memandangkan Si Abang suka makan cream icing, (kt psr mlm selalu nk beli cupcakes yg bermacam2 color tu), so aku decide nak buat deco-deco icing skit..








Bolehla stakat nak bagi anak makan, kalau nak buat bisnes memang fail..Bab rasa dah ok, bab menghias ni memang fail lagi..Maklumlah setahun sekali main ngan icing..wakakaka..
....
....
....

Satu perkara yang aku tak suka selalu terjadi bila buat kek, kuih, biskut.......

...akan ada yg akan mngeneng nak coklat tabur..bukan sekali tp 3-4x bertambah..huhu


No comments:

Post a Comment