Nov 13, 2012

Cuti Deepavali

Hari ni patut aku g beraya, tapi En.B plak kena keje..pagi-pagi dia dh perli aku xgi beraya rumah bos kesayangan ke?hahahaha..

Cuti sehari ni berehat kt rumah jela nampaknya..terbongkang atas katil sampai puas, pastu bangun kemas-kemas rumah,sapu n mop lantai..

Perut rasa lapar, masuk dapur tengok ada nasi lebih malam tadi..terus fikir nak masak simple-simple je sebab En.B xde..so aku decide..............

~ Nasi Goreng Cina Bersama Ayam Goreng Ayamas ~

Sementara tu bagi Si Adik melayan cite favourite dia Upin&Ipin supaya dia xmenyebok di dapur..Bila Baby Bos dapat layan cite favorite dia beginilah jadinya...

~ LAYANNNNN~

Gaya dah macam bos tengah bagi ceramah kat anak buah plak..tang tangan tu aku rasa kelakar, bukak je upin mesti dia buat tangan macam tu..ada gaya anak aku nih!

No comments:

Post a Comment