Jan 17, 2013

DON'T STRESS!

Semenjak dua menjak ni selalu rasa stress..banyak perkara yang perlu difikirkan, banyak perkara yang tak puas hati...

Then aku telah decide, mulai saat ini aku malas dah nak fikir pasal orang lain....rasanya tak perlu lah aku terlebih concern kalau tu boleh membuat hidup aku stress...

Then aku decide, lantak ko la apa ko nak buat, aku malas dah nak ambik tahu..lingkungan yang aku concern adalah diri aku dan anak-anak aku sahaja..untuk anak-anak aku memang kena terlebih concern sebab aku taknak anak-anak aku buat benda yang tak elok dan merosakkan diri..

So bila aku dah ada garis panduan untuk siapa yang perlu aku concern,segala stress merress aku telah hilang..kepala aku rasa lega sangat!

sekarang aku nak hidup dengan aman, aku nak jadi lebih berani hadapi segala situasi..aku taknak jadi orang yang tertindas..

so conclusionnya kita xpayahla sibuk-sibuk nak ambik berat kepada sesiapa yang tak nak ambik berat pada diri sendiri kan?

No comments:

Post a Comment