Mar 1, 2013

Ninetologi Stealth II i9500 Smartphone


Balik keje semalam En. Hubby suruh aku bersiap-siap nak gi Mines..Bila tanya nak beli ape dia cakap adala..Rahsia sangatla ye..Then sampai je kt Mines tu dia terus ke tempat fon,aku rasa macam dia nak repair fon dia yang dah tak berapa betul lepas kena baling ngan si Aqil..

Then dok belek-belek fon yang termasuk dalam kategori dapat rebate RM200 tu..Then offer plak si isteri nya nak ke x? of course la isterinya ini tak pernah menolak pemberian orang..hehe..

Tak perlu pilih ke ape, memang jenis aku apa yang orang nak bagi itulah yang aku ambik..Lagipun aku bukanlah jenis penggemar gadget-gadget baru, tak pernah aku follow pun benda-benda alah ni semua..Masih setia dengan Samsung COrby II aku yang tersangat cikai..orang lain pun dah tak pakai kot..tp aku still pakai sebab yang penting bagi aku sms dan call sahaja..internet bagai aku prefer pakai lappy aku..kadang-kadang je online pakai fon sebab kt rumah ada wifi..application yang canggih-canggih aku tak pernah guna..begitulah simplenya hidup aku, sama simple ngan Samsung Corby aku tu...



Then En.Hubby nampak berkenan dengan Ninetologi..katanya bagusla,application hampir sama dengan brand-brand canggih yg harganya ribuan RM tu..aku iyekan saje, sebab memang aku tak pernah ambik tahu benda-benda tu..kalau tengok kepada design aku berkenan, tu jela..hehe..

Akhirnya En.Kedai tu bagi cover kaler BIRU untuk Hubby dan HIJAU EPAL untuk aku..dia cakap tu je kaler yg ada..yooo laa tu, tapi aku ok je ngan kaler tu..Tak dapat IPHONE Apple kita pakai fon Hijau Epal pun dah terubat keinginan aku tu..hehe..

Thanks to Mr.Hubby sebab sejak akhir-akhir ni U are too GENEROUS, sangatla murah hati dengan adinda sekarang ye..Adinda tak minta pun kakanda bagi..Dapat lagi dibelanja contact lens yang aku mengidam nak pakai sebab very comfortable..biasa pakai softlens biasa je,tp kali ni rasa nak pakai Acuvue Oasis, kerana pernah dapat trial set..Memang best sgtla moist and sampai ke malam tak kering..Thanks hubby tolong bayarkan jugak..

Adinda pun tak pasti kenapa kakanda terlalu bermurah hati sekarang...Janganla pulak ada agenda tersirat ye kekanda..tak pasal adinda yang lemah lembut ni tranform jadi singa jadian..hehehe..

Ni Features dia:

Features

Stealth II defines itself as a must-have gadget for brave, classy and intelligent individuals. The mighty Stealth II runs on Android 4.0 and stands strong as the complete smartphone with prominent characteristics of 5.0 inch touch screen display, 8.0 megapixel camera equipped with proximity and motion sensor . Its dual sim feature suits active lifestyles of avid social media users. Irresistible matte finish back cover makes it uniquely gorgeous, preventing minor scratches and fingerprints.

Specifications superbuy:XME1415

Dimension: 147mm x 76.5mm x 9.7mm
Weight: 164g
CPU: Dual Core 1.0 GHz
Operating System: Android 4.0
Memory

Internal: 4GB ROM / 512MB RAM
External Storage: MicroSD, up to 32GB
Display

Size: 5.0”
Resolution: 854 x 480, FWVGA (~196 ppi pixel density)
Technology: IPS, Capacitive, 16M colors
Connectivity
Network: GSM 900/1800 MHz, UMTS 900/2100MHz
SIM 1: GSM / WCDMA
SIM 2: GSM
Data: HSDPA , HSUPA, EDGE & GPRS
Wifi: Yes ( 802.11n, 802.11g, 802.11b)
Bluetooth: BT 3.0
GPS/ AGPS: Yes/Yes
Camera

Rear Camera: 8.0 MP
Front Camera: 0.3 MP
FeaturesFace Detection, Auto Focus,LED Flash
Sensor

Proximity Sensor, Motion Sensor
Connectors

USB: USB 2.0
SD Slots: Yes
Audio Output: 3.5mm Audio Jack
Power & Battery
Capacity:Li-lon 2000mAh
Multimedia

Player: MP3 / MP4 Player
Audio Format: MP3 / MIDI / AAC / AMR / WAV
Voice Recording: AMR
Video Format: 3GP / MP4
Video Recording: 3GP (720p@29fps)
Features

3G Video Call, Dual SIM
Apps

Social Network: Facebook
Productivity & Utilities: Gmail, Maps, Document to go
Gaming: -
Entertainment: Youtube, Radio FM
Appstore: Google Playstore
Browser: Android Native Browser
Accesories

Charger, USB Cable, Battery, Earpiece, Screen Protector,
Quick Start Guide, Warranty Card
Packaging

Matt Paper Box

No comments:

Post a Comment